21 Eylül 2009 Pazartesi

Büyüdümm...


Büyüdüm..
kimsenin küçümseyici bakışları artık acıtmıyor içimi direniyorum artık bu hayata gol atamayacak bana.. hep ben önde olacağımbaşaramayacak diyenlere karşı dimdik ayaktayım.. herkesin dünyasında belkidestek çıkanı var güvendiği dağlar benim en büyük dağım yüreğimdeki dağ kimseye eğilmeyecekbüyüdüm..kendimden başka kimseye güvenim yok..yarı yolda bırakmayacağım kendimi biliyorum..sokağa tek çıkacağım korkmayacağım! dertlerimi kendim dinleyeceğim başka kimseye açmayacağım.kimseye güldürmeyeceğim kendimi siz hep mutlu bilin ben hep mutlu olacağım içimdeki yağmur dinecekkarlar eriyecek hep güneş açacak çiçeklerim yeşerecek kimsenin koparmasına izin vermeyeceğim büyüdüm..Bir ben varım beni düşünen bir sen varsın seni düşünen eş dost hepsi yalan herkesin kendi dünyasında kendi menfaati var senidüşünmesi için bir nedeni var şimdi benim en büyük nedenim aldığım nefes gerisi yalan.. ağladığımda destek çıkmasını bekleyecek kimseyi beklemeyeceğim.. ben en büyük tesellisiyim,güldüğümde kimseninortak olmasına izin vermeyeceğim en büyük sevinç benim sevincim olacak şimdi kapadım gözlerimi ileriye bakıyorum geçmişi yok sayıyorum hayat sana merhaba diyorum=)

1 yorum:

  1. içten duygusal yazılar. gizemli dünyanızı aralayıp bizlerle paylaştığınız için çok teşekkürler. yüreğinize sağlık.
    ömer mazi
    www.omermazi.com

    YanıtlaSil