4 Ağustos 2009 Salı

Bana ait ...

hayatta herkesin yasayacagi bi kaderi varmis ..
bende kendi kaderimi yasiyorum iste .icim acio uzuluyorum belki ama gecicekk biliyorum.kendimi buyuk bi boslukta hissediyorum cevresinde okadar arkadasi dostu varken bi insan nasi kendini yalniz hisseder ki !
ben iste kendimi yalniz hissediyorum.Kimseyle konusmak istemiyorum birilerinin bana soru sormasi akil vermesi sinirlerimi bozuyor.kendimi yalnis hissediyorum ama yanimda olmak isteyen ne kadar insan varsa onlarida tersliyorum kiriyorum.Ne istedgimi bilmiyorum ben .. Cok kirildim cok uzuldum haketmedigim biseyi yasiyorum suanda tipki hersey eskisi gibi sanki ruhum bedenime sigmio yine ayni seyleri yasamaktan korkuyorum
....
Gunlerdir bi turlu icimdeki sikinti gecmiyor atamiyorum onu icimden.
sabrediyorum sadece

Ama bana bunlari yasatann SEN !!!!! eger denk gelirde bigunn burda bunu okursan UNUTMA;


ISTER 100 YASINDA ISTER 70 YASINDA OL BENIM SANA OLAN KINIM ASLA BITMEYECEK ASLA GECMEYECEK!!! BIR GUN EGER YATAKLARA DUSUP CAN VEREMESSEN BILKI BEN SANA HALA HAKKIMI HELAL ETMEDIGIMDENDIR.BEN YASADIGIM SURECE SEN ASLA MUTLU OLMA !!!!

(Allah beni sana olan nefretimden dolayi affetsin... )
AMIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder